Publisert av: Stinasting | august 18, 2010

Grunnmursarbeid!

I dag måtte jeg ut en tur igjen for i dag skulle de støpe grunnmuren. Da jeg kom ut var de nesten klar for betongen og dette synet møtte meg;

Første betongbil var allerede klar og de startet å fylle mens jeg var der. Det var jo ganske kult å se på.

Vi fikk også avklart plassering av ventiler.

Betongbil2 kom rett før jeg gikk, betongbil3 traff jeg i det jeg kjørte ut av hyttefeltet og betongbil4 traff jeg på grensen mellom Haugesund og Sveio. Tror kanskje de skulle ha en til, men er ikke sikker.

Legg igjen en kommentar

Kategorier

