Publisert av: Stinasting | mars 23, 2011

Gulv til bad og gang oppe

I dag var det først en tur til tannlegen med Kristian (null hull:-)) . Deretter innom svigerfar for å hente tilhengeren og avgårde til Frøland Flisemarked for å hente fliser… trodde jeg. Tilhengeren var nokså full etter en pall med støyp til gulv og fugemasse, så det ble ingen fliser. Det var ekkelt å kjøre med, for hver en hump i veien, og de er det mange av, fikk hengeren til å rykke i bilen, Jeg har aldri brukt så lang tid til hytta før…

Jeg hadde ingen forhåpninger om å få hengeren opp med min bil så jeg fikk to av snekkerne til å være med og lesse det over i deres bil. Det var bare så vidt de klarte å rygge den opp… Nå har jeg avtalt med byggmesteren som har større henger og bil med firehjulstrekk at han skal hente flisene:-)

I hytta er røleggeren ferdig for denne omgang og elektrikerne regnet med å være ferdig med alt unntatt varmekabler på fredag. Panelen til vegger og tak inne var kommet og de begynner å kle igjen på mandag.

I morgen kommer takpannene og i helgen skal vi legge opp svakstrøm. Det blir nok en henger eller to til med søppel til Årabråt, så det blir litt ryddigere og vi kan få strøm og tak i boden også. I dag kom også stekeovnen fra IKEA, så nå mangler bare platetopp og ventilator.

Legg igjen en kommentar

Kategorier

