Publisert av: Stinasting | juni 6, 2011

En lang arbeidshelg er over

Vi har fått gjort ganske mye denne langhelgen selv om vi var på utflyttingsfest i Stavanger på onsdag og hadde besøksrunde der på torsdag.

På fredag ble det støpt stolpesko på hele vestsiden, det ble en sen kveld på enkelte for at det skulle bli ferdig. Jeg hadde ungene med og tømte søppel, var flink og rygget hengeren inn i gården 🙂  før vi kjørte inn til hytta. Der monterte jeg kjøkkenoverskap og gikk på med friskt mot på grillen som jeg hadde blitt fortalt ville ta to dager å montere…Etter to timer kunne jeg fornøyd konstatere at jeg bare hadde en mutter til overs, men at grillen var ferdig…(Jeg vet hvor den skal være, den ble bare glemt i iveren!)

Lørdagen begynte med innkjøp av mer sement og stolpesko, gass til grill og diverse. Med bilen full av baderomsinnredning, klær til alle værtyper og mat og drikke la vi i vei. Ny regulator til grillen måtte også kjøpes siden grillen var kjøpt i USA, og etter litt frem og tilbake fikk vi til det og. Middagen ble hamburgere og pølser, skikkelig kulinarisk! Takutstikket ble malt et strøk så alle spotene som elektrikerne akuratt hadde satt på plass måtte tas ut…I tillegg begynte jeg på ryddejobben ute.

Søndag hadde vi med henger inn for å fylle opp igjen og jammen ble den full med haug på denne gang også…Siste strøk på takutstikket ble tatt og ryktene vil ha det til at det blir lenge til neste gang det males der. I tillegg har vi montert baderomsinnredning minus benk/vask for vi fant ut at benkeplaten måtte byttes ut siden den hadde vannskader. Så det har jeg gjort på Coop Obs i dag, det ble fryktelig dyrt; hele 283 kroner inkludert laminatsider og kontaktlim.

Denne uken satser vi på at det blir listet og satt dører i soverom. Kanskje vi får ytterdør i kjelleren også? Håper også at de siste Fibo Trespo platene til badet nede kommer sånn at vi kan ringe til rørleggeren. Det hadde vært greit med en do…

Legg igjen en kommentar

Kategorier

